Kjøpsbetingelser

Kjøpsbetingelser

Kjære kunde
Disse kjøpsbetingelsene gjelder for alt salg fra Mollyscottage.no. Kjøpsbetingelsene, sammen med din bestilling og ordrebekreftelse, utgjør til sammen avtalen mellom deg som kunde og Mollys Cottage.

For å kunne benytte deg av nettbutikken Mollyscottage.no må du være fylt 18 år (myndig).

 

I Norge har vi gode rettigheter for forbrukere. Hvis du vil lese om rettigheter og plikter ved kjøp kan du følge disse lenkene: forbrukerkjøpsloven, angrerettloven, markedsføringsloven, personopplysningsloven, e-handelsloven og kredittkjøpsloven.

Vi vil gjøre alt for at du skal være fornøyd med handelen du gjør hos oss.

 Bestilling og levering
Alle priser er inkludert merverdiavgift. Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme før endelig bestilling og inkludere alle utgifter forbundet med kjøpet som frakt, emballasje m.m. Vi sender alle våre pakker med Posten/Bring. 

*Fri frakt gjelder ikke produkter over 3 kg. 

Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil av pris og informasjon av produkter på siden.

 

Din bestilling er bindende når ordren blir registrert og du har fått bekreftelse. Du kan likevel angre kjøpet i følge norsk lov.

 

Når vi mottar din bestilling, vil vi bekrefte ordren og automatisk sende en ordrebekreftelse til deg. Les nøye gjennom ordrebekreftelsen og undersøk at den stemmer med bestillingen.  Hvis noe ikke stemmer, eller du ønsker å kansellere, ta kontakt med oss enten via epost eller telefon, så løser vi problemet.

 

Epost: Post@mollyscottage.no

TLF: 90539270

 

Levering av produktene skjer på måten beskrevet på ordrebekreftelsen. Dersom leveringen av produktene blir forsinket utover gitt tidsrammen, blir du informert om når mulig levering kan skje.

 

Skulle en eller flere av varene på ordren være utsolgt grunnet feil i lagerbeholdning, blir du kontaktet og vi krediterer varen eller vi etter sender varen når vi får den på lager.

  

Etter at du har mottatt produktene bør du, så snart som mulig, undersøke om leveransen er i samsvar med ordrebekreftelsen, om produktene er blitt skadet under transporten, eller om produktene ellers har feil eller mangler. Ikke nøl med å ta kontakt dersom noe ikke samsvarer med forventningene.

 

Ved uavhentet pakke vil det påbeløpe et gebyr på 300,-. Gebyret skal dekke de ekstra kostandene Mollys Cottage AS har for å innhente pakken igjen.

 

Vi leverer kun til adresser i Norge utenom Svalbard og Jan Mayen.

 

Betaling

Betaling gjøres med enten bankkort, kredittkort eller gjennom Klarna (faktura eller konto).

 

Når det gjelder kort blir beløpet reservert når du bekrefter bestillingen. I det vi pakker og gjennomfører ordren vil kortet bli belastet.

 

Vi tilbyr også betaling med Klarna sin faktura- og kontoordning. Benytter du Klarna kommer et ekstra fakturagebyr på 29,-. Handler du med faktura vil papirfakturaen ligge i pakken. Betalingsfrist med faktura er 14 dager.

For å betale gjennom Klarna må du være folkeregistrert i Norge samt bli godkjent i en kredittvurdering som gjennomføres ved hvert kjøp.

 

Mer informasjon finner du på Klarna sine nettsider.

 

Personopplysninger

 

Når du handler hos oss oppbevarer vi blant annet navn, adresse og kontaktinformasjon. Dette er data vi trenger for å levere varene til deg via transportøren du velger, samt kontakte deg om forhold i forbindelse med bestillingen.

 

Mollys Cottage AS er pålagt å oppbevare denne informasjonen i forbindelse med regnskapsføring, avgiftshåndtering og eventuell garanti-/returhåndtering.

 

Kortnummer oppbevares ikke av Mollys Cottage AS utover det som er nødvendig for å sikre effektiv håndtering av eventuelle problemer med belastning, oppheving av reservasjon og kreditering.

 

Mollys Cottage selger ikke personopplysninger til tredjepart, og vi bytter eller videreformidler heller ikke slik informasjon med tredjepart.

 

Reklamasjon og retur

Melding om feil og mangler ved produktene kan overbringes oss muntlig eller skriftlig.

Ta kontakt med oss, så løser vi situasjonen over epost eller telefon, slik at det blir minst mulig bryderi for deg som kunde. Av bevishensyn anbefaler vi at reklamasjonen sendes oss skriftlig til Post@mollyscottage.no. Reklamasjonsretten gjelder i hendhold til norsk lov.

 

Ingen handel er avsluttet før du har sett og godkjent varen. Skulle du angre et kjøp sender du varen tilbake i komplett produktemballasje innen 14 dager fra dagen du mottar varen(e) (angrefrist) og vedlegger angrerettskjemaet ferdig utfylt.  Angrerettskjemaet finner du vedlagt i eposten sammen med ordrebekreftelsen.

 

Betingelsen for retur er at varen ikke har vært i bruk og at den kan selges som ny. Alle merkelapper skal henge på og originalemballasjen må også legges ved. 

Ved benyttelse av angreretten betaler forbruker frakt for returnering av varen(e). Kreditering av returnert vare skjer når Mollys Cottage AS har mottatt varen og godkjent angrerettskjemaet.

 

Reklamasjon og benyttelse av angrerett følger fastsatt norsk lov. Se forbrukerkjøpsloven og angrerettloven.

 

 

Copyright

Alt innhold på disse nettsidene er Mollys Cottage AS sin eiendom og er beskyttet etter bl.a. opphavsretts-, markedsførings- og varemerkelovgivningen. Dette innebærer at varemerker, firmanavn, produktnavn, informasjon om produkter, herunder bl.a. omtale av produktene og vekt, bilder/grafikk, design og layout og annet innhold på disse nettsidene under enhver omstendighet ikke kan lastes ned, kopieres eller benyttes på annen måte uten at dette er eksplisitt tillatt etter ufravikelig lovgivning eller etter uttrykkelig skriftlig forhåndssamtykke fra Mollys Cottage AS.

 

Org. Nr. Mollys Cottage AS: 998733146